czwartek, 13 lipca 2017

WSS: Oświadczenie Roberto Rolfo na temat rozstania się z zespołem Vamag

Roberto Rolfo:

"   Po pierwsze, chcę podziękować fanom, przyjaciołom i wszystkim ludziom, którzy mnie wspierają! Niestety, na tą chwilę, nie będę się wypowiadać w tej sprawie, ponieważ musi zostać rozwiązana, a do tego może upłynąć jeszcze sporo czasu. Na razie mogę powiedzieć, że zespół naruszył warunki kontraktu, w związku z czym chcę, aby poniósł konsekwencje. Mogę tylko powiedzieć, że dziękuję czterem osobom, a są to: Filippo, Enrico, Andrea i Alberto, zawsze starali się zrobić wszystko jak najlepiej i słaba forma motocykla z pewnością nie jest ich zasługą. Wyścigi to moja pasja i moje życie, chciałbym ponownie wrócić na motocykl i pokazać, że to nie wszystko na co mnie stać."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz