poniedziałek, 10 lipca 2017

MotoGP: Miguel Oliveira po raz pierwszy przetestował motocykl MotoGP

   KTM przed przerwą wakacyjną postanowił zorganizować dwudniowe testy na torze Motorland Aragon. Oprócz etatowych kierowców, Pola Espargaro i Bradleya Smitha, a także Miki Kallio, po raz pierwszy na motocyklu MotoGP pojawił się Miguel Oliveira. 

Miguel Oliveira:

"   Celem nie była bardzo szybka jazda, ale wykorzystanie tego dnia testów. Miałem możliwość zrobienia tego, o czym marzy każdy kierowca w swojej karierze i jestem bardzo zadowolony, że udało mi się pojeździć na tym motocyklu. Dziękuję KTM-owi, to był naprawdę piękny dzień."

Pol Espargaro:

"   Testowałem ogromną ilość materiału dzięki pracy chłopaków z Austrii, którzy ciężko pracowali nad innymi rozwiązaniami. To były dobre testy, zrobiliśmy postępy."

Bradley Smith:

"   Udało nam się poprawić nasze słabe punkty i z tego punktu widzenia jestem zadowolony, że obraliśmy właściwy kierunek. Czuję, że podjęliśmy właściwą drogę przed drugą częścią sezonu, a także przed przyszłym sezonem, czego może nie będzie widać od razu, ale być może w przyszłości. W Aragonii motocykl pracował całkiem dobrze, dlatego jestem optymistą przed wrześniowym wyścigiem, ale nadal mamy całe mnóstwo rzeczy do zrobienia w tym projekcie."

Sebastian Risse, dyrektor techniczny KTM:

"   Po pierwsze, testowaliśmy nowe pomysły, po drugie udało nam się przeprowadzić pełne testy podwozia. Możemy jechać zadowoleni na wakacje, ponieważ okazało, się że części zmieniły zachowanie motocykla w pozytywny sposób. Nadal musimy dowiedzieć się, jak spowodować, że nasz pakiet będzie konkurencyjny na wszystkich torach, więc nie popadajmy w zbytni optymizm, jednak wracamy do domu szczęśliwi."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz