wtorek, 4 lipca 2017

WSBK: Ducati przed rundą na Laguna Seca

Chaz Davies:

"   Miałem fizjoterapię codziennie przez ostatnie dwa tygodnie, a moja kondycja fizyczna stale się poprawiała. Generalnie czuję się dobrze i moje plecy nie sprawiają mi kłopotu. Szczerze nie mogę się doczekać, żeby powrócić na tor. Nie byłem w stanie trenować i było to dość frustrujące, ale nie chciałem ryzykować. Chcę wykorzystać najbliższe dni, żeby odzyskać trochę siły. Laguna Seca to piękny tor i przywołuje dobre wspomnienia, ma niepowtarzalną atmosferę. Może nie będę gotowy w 100%, ale jeżeli znajdziemy dobre ustawienia, mimo wszystko możemy osiągnąć świetne rezultaty, więc jestem pewny siebie."

Marco Melandri:

"   Runda na Laguna Seca, to jedne z moich ulubionych wyścigów, bardzo podoba mi się ten tor, a także jego kalifornijska atmosfera. Tor jest krótki, ale szybki z wieloma zakrętami. Jest bardzo kompaktowy i nie daję oddechu. Przez ostatnie dwa tygodnie trenowałem i ładowałem baterie. Czuję się dobrze i uważam, że jest to dobry moment do powrotu na motocykl. Myślę, że tak jak w Misano, możemy być konkurencyjni na wszystkich torach. Teraz motocykl bardziej pasuję do mojego charakteru jazdy."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz