niedziela, 2 lipca 2017

MotoGP: Danilo Petrucci pozostanie w zespole Pramac Ducati na sezon 2018

   Zespół Pramac Ducati przedłużył kontrakt z Danilo Petruccim na sezon 2018. Prawdopodobnie, tak jak w tym sezonie, Włoch będzie mieć do dyspozycji fabryczny motocykl w najnowszej specyfikacji. 

Danilo Petrucci:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że zostaje w zespole Octo Pramac Racing. Jestem dumny z tego, że jestem zawodnikiem, który spędzi najwięcej czasu w tym zespole. Bardzo dziękuję kierownictwu Ducati za przygotowanie dla mnie fabrycznego motocykla, dzięki któremu jestem w stanie osiągać fantastyczne rezultaty."

Paolo Campinoti:

"   Cieszymy się, że doszliśmy do porozumienia z Danilo Petruccim, aby kontynuować projekt, który daje nam wielką satysfakcję. Mamy duże zaufanie do umiejętności naszych zawodników i jesteśmy dumni, że mamy tak fantastyczną osobę w naszym zespole. Jednak nadal nie jesteśmy usatysfakcjonowani i będziemy wymagać coraz więcej. Takie jest DNA zespołu Pramac."

   Nie wiadomo jeszcze, kto będzie drugim kierowcą zespołu Pramac Ducati w sezonie 2018. Posada Scotta Reddinga ze względu na jego tegoroczne wyniki, które nie zachwycają, jest mocno zagrożona. Kandydatami na jego miejsce są przede wszystkim Jack Miller i Tito Rabat.


Źródło: motorsport.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz