wtorek, 18 lipca 2017

Moto3: Estrella Galicia testowała w Brnie

   W Brnie obecni są nie tylko zawodnicy Repsol Hondy, ale również zespołu Estrella Galicia, startującego w klasie Moto3. Enea Bastianini i Aron Canet odbyli pełny dzień testowy. Włoch przejechał 88 okrążeń, a Hiszpan 77. Testy odbywały się przy idealnych warunkach, ponieważ średnia temperatura powietrza wynosiła 23 stopnie. 

Enea Bastianini:

"   Wypróbowałem różne części w ramie, dzięki którym byłem szybszy, zwłaszcza w godzinach porannych, kiedy temperatury były niższe, a przyczepność większa. Test był dość pozytywny, ponieważ znalazłem nowe rozwiązania, które pozwalają mi na jazdę z większym zaufaniem."

Aron Canet:

"   Jestem bardzo zadowolony z tego testu, wszystko poszło bardzo dobrze od samego początku. Odczucia z jazdy były dobre, a ja pojechałem wystarczająco szybko. Wykonaliśmy świetną robotę, żeby przygotować się do wyścigu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz