sobota, 29 lipca 2017

Moto3: Wywiad z Niccolo Antonellim

Pomówmy o pierwszej części sezonu. Czy oczekiwałeś czegoś więcej?

"   Na pewno. Kiedy nie jesteś w czołówce, zawsze wiesz, że coś jest nie tak, a w moim przypadku wiele rzeczy nie idzie właściwą drogą. Ważną rzeczą jest to, że w wyścigach nie jesteśmy w stanie walczyć o zwycięstwo, a to sprawiłoby, że wszyscy byliby szczęśliwi. Początek w Katarze był obiecujący, potem było już tylko gorzej."

Jakie były główne problemy?

"   Trudno powiedzieć. W niektórych wyścigach byłem szybki, w innych nie. Mieliśmy wiele wzlotów i upadków, a dodatkowo nie mieliśmy szczęścia, ponieważ byłem zamieszany w różne incydenty, których nie byłem winowajcą."

Wielokrotnie mówiono już o tym, że włoscy zawodnicy nie radzą sobie w zespołach z innych państw.

"   Myślę, że po prostu musimy porozmawiać, ponieważ zespół według mnie nie jest problemem. To prawda, że zespół Akiego Ajo ma zupełnie inne metody w porównaniu do moich poprzednich zespołów, ale potrzebuję czasu, żeby się tego nauczyć. Robię to powoli i mam nadzieję, że przed końcem sezonu znowu będę szybki, tak jak to możliwe i musimy szybko przystosować się do wszystkiego, ponieważ musimy pamiętać, że nasz zespół jest oficjalnym zespołem KTM-a. W tej sytuacji, nasze wyniki wyglądają źle."

Inną kwestią jest motocykl. Wydaje się, że w tym roku Honda mocno odjechała.

"   To kolejna kwestia, która nam nie pomaga. Nie spodziewałem się, że Honda zrobi taki krok do przodu, ale mimo wszystko na KTM-ie da się wygrywać. Może potrzeba na to więcej wysiłku, niż w zeszłym sezonie, ale nadal jest to możliwe. W Brnie będziemy mieć do dyspozycji kilka nowych części, które z pewnością nam pomogą."

Jak twoim zdaniem będzie wyglądać druga część sezonu?

"   Jak powiedziałem, pierwsze wyścigi nie były łatwe, ale w drugiej części sezonu chcę ponownie zajmować takie miejsca, na które myślę, że mnie stać."

Porozmawiajmy o przyszłości. Gdzie znajdziesz się w przyszłym sezonie?

"   Nie wiem, być może będę wiedział coś więcej w ciągu kilku najbliższych dni. Nie mogę mówić o tym jakie propozycje otrzymałem, dopóki ich nie sfinalizuję."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz