czwartek, 1 czerwca 2017

Moto2: Axel Bassani zakończył współpracę z zespołem Speed Up

   Axel Bassani, zdobywca Pucharu Europy Supersport z zeszłego sezonu, rozstał się z zespołem Speed Up Racing Team, startującym w klasie Moto2. 

Axel Bassani:

"   Moja współpraca ze Speed Up Racing Team dobiegła końca. Przykro mi, ale miałem szczęście, żeby pojechać w wyścigach Moto2 po raz pierwszy w życiu, w Argentynie, Teksasie, Le Mans i Jerez. Dziękuję zespołowi za umożliwienie mi tego doświadczenia, które pozwoliło mi rozwinąć się jako kierowca i jako osoba. Dziękuję ludziom, którzy zawsze byli blisko mnie i nadal we mnie wierzą. Życzę zespołowi Speed Up osiągnięcia ambitnych celów sportowych. Wkrótce wrócę na tor, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki!"

Oświadczenie zespołu Speed Up Racing Team:

"   Speed Up Racing Team informuje, że przed wyścigiem o Grand Prix Włoch, zakończono współpracę z Axelem Bassanim. Speed Up szuka teraz młodego, włoskiego kierowcy, który podejmie się wyzwań."

Aktualizacja: Od Grand Prix Włoch, zawodnikiem zespołu Speed Up Racing Team, będzie Hiszpan, Augusto Fernandez. Hiszpański zawodnik tym samym zadebiutuje w Mistrzostwach Świata.


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz