czwartek, 1 czerwca 2017

MotoGP: Jonas Folger przedłużył kontrakt z zespołem Monster Yamaha Tech3 na sezon 2018

   Jonas Folger przedłużył kontrakt z zespołem Monster Yamaha Tech3 na sezon 2018. Tak szybka decyzja jest dość nieoczekiwana, ponieważ wydawało się, że przedłużenie kontraktu zostanie ogłoszone podczas domowej rundy Folgera na Sachsenringu.

Jonas Folger:

"   Cieszę się, że będę kontynuować współpracę z Herve Poncharalem i niesamowitym zespołem Monster Yamaha Tech3 w sezonie 2018. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z wyścigów, jakie do tej pory zanotowaliśmy, a także z przedsezonowych testów, ale myślę, że jestem w stanie dać z siebie więcej. Przez resztę 2017 r. i cały następny sezon 2018 uważam, że możemy kontynuować postępy i stale robić kolejne kroki naprzód. Jestem bardzo podekscytowany tym, co możemy zrobić w kolejnych miesiącach i muszę podziękować wszystkim zaangażowanym w zespół Tech3 i mojemu szefowi za to, co zrobili dla mnie do tej pory, a ja zawsze daję z siebie absolutnie wszystko na Yamasze M1."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz