czwartek, 1 czerwca 2017

MotoGP: Ducati przed GP Włoch

Jorge Lorenzo:

"   Po szóstym miejscu w Le Mans, a zwłaszcza po pozytywnych testach, które w zeszłym tygodniu odbyliśmy w Montmelo, na tor Mugello przybywamy z wielką pewnością siebie. Znaleźliśmy kilka rozwiązań przedniej opony, które są bardzo dobre i naszym celem jest ponowne bycie konkurencyjnym tak jak w Jerez. Teraz mam więcej kilometrów i doświadczenia na motocyklu i czuję się gotowy na Grand Prix Włoch. Mugello jest jednym z moich ulubionych torów, na którym kilkukrotnie wygrywałem w przeszłości. W tym roku muszę również dodać, że to domowy wyścig dla Ducati, a to daję mi większą motywację. Nie mogę się już doczekać dopingu z trybuny Ducati."

Andrea Dovizioso:

"   To domowy wyścig dla mnie i dla Ducati, więc ten wyścig zawsze jest wyjątkowy. Oczekujemy, że będziemy konkurencyjni zwłaszcza, że znam ten tor bardzo dobrze, więc będziemy dążyć do dobrego wyniku. Odbyliśmy tutaj testy dwa tygodnie temu, które poszły dobrze. Jestem przekonany, że jeżeli będziemy ciężko pracować, to w niedzielę możemy mieć dobry wyścig."

Michele Pirro:

"   W końcu jestem z powrotem w wyścigach Grand Prix, to mój pierwszy raz od zeszłorocznego Grand Prix Aragonii. Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ jak zawsze wystartuję w fascynującym wyścigu na Mugello, przed naszymi fanami i jak zawszę dołożę wszelkich starań, aby oprócz pracy nad różnymi częściami, uzyskać jak najlepszy wynik, jak tylko jest to możliwe. Mamy dobrą bazę i jestem gotowy, aby postarać się o dobry wynik w wyścigu."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz