środa, 31 maja 2017

Moto2: Brad Binder na starcie Grand Prix Włoch

   Po trzech wyścigach, w których mistrz świata Moto3 z zeszłego sezonu, Brad Binder nie był w stanie wystartować  z powodu kontuzji lewego ramienia, pojawi się na starcie Grand Prix Włoch na torze Mugello, choć nie będzie gotowy na 100%.

Brad Binder:

"   Bardzo się cieszę, że w końcu będę w stanie ścigać się po kontuzji, tygodnie w których oglądałem wyścigi z domu, były bardzo długie. Jestem szczęśliwy, bo myślę, że po trzeciej operacji na ramieniu, w końcu jest lepiej. Po pierwszych dwóch interwencjach było bardzo ciężko. Oczywiste jest to, że jeszcze nie jestem gotowy na 100%, ale czuję się gotowy na jazdę w Mugello. Ten tor zawsze mi się podobał, tu zdobyłem swoje pierwsze podium w Red Bull Rookies Cup i wygrałem w zeszłym roku w Moto3. Mugello bardzo pasuje do mojego stylu jazdy, ale chcę sprawdzić jak wygląda stan mojej ręki i poziom, jaki mogę osiągnąć w ten weekend."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz