poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Moto2: Danny Kent rozstał się z zespołem Kiefer Racing!

   Danny Kent, były mistrz świata Moto3 z sezonu 2015, postanowił odejść z zespołu Kiefer Racing! Powodem były zbyt duże różnice zdań pomiędzy Kentem, a jego zespołem. Według oficjalnej wersji, Brytyjczyk nie wystartował we wczorajszym wyścigu ze względu na kontuzję. Potem na Twitterze, wyjaśnił jednak prawdziwy powód.

Danny Kent:

"   Ze względu na różnice nie do rozstrzygnięcia postanowiłem rozstać się z zespołem Kiefer Racing w Moto2. To dla mnie trudny okres, od kiedy dołączyłem do zespołu nie czułem, że jestem w stanie osiągnąć odpowiedni potencjał, więc postanowiłem odejść. Nadal jestem głodny sukcesu i bardzo zdeterminowany i wierzę, że mogę rywalizować w Moto2. Życzę zespołowi Kiefer Racing jak najlepiej."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz