piątek, 7 kwietnia 2017

MotoGP: Wypowiedzi podczas konferencji prasowej przed GP Argentyny

Maverick Vinales:

"   Zaczynamy od zera. Znamy tor, ale nigdy nie jeździłem tutaj Yamahą. Wiem, że motocykl jest dobry, a tor odpowiada mojemu stylowi jazdy, więc jestem pewny, że możemy być mocni. Mam nadzieję, że to będzie normalny weekend i w 100% będzie można skupić się na przygotowaniach do wyścigu. W Katarze mieliśmy szalony wyścig i mamy nadzieję, że tutaj też będzie świetna zabawa."

Andrea Dovizioso:

"   W ostatnich dwóch latach nasze tempo było tutaj całkiem dobre. Nie walczyliśmy o zwycięstwo, ale byliśmy całkiem blisko. Zaczęliśmy dobrze w Katarze, i jestem pewien, że będziemy musieli poczekać, jak będą wyglądały warunki na torze, bo dobre przygotowanie się do wyścigu w ten weekend może być trudne. Spróbujemy się dostosować. Trudno powiedzieć, czy test w Jerez wypadł dobrze, bo byłem tam tylko ja i Jorge, ale czasy były dość dobre i sprawdziliśmy coś ciekawego. Teraz chcemy walczyć o podium."

Valentino Rossi:

"   350 wyścigów to dużo, jak również dużo spędzonego czasu tutaj. Jestem z tego dumny, ale nie to jest najważniejsze. Ważna jest jakość, liczba zwycięstw i miejsc na podium! Myślę, że podczas pierwszego weekendu wyścigowego udało nam się poprawić zaufanie do motocykla, jednak to co stało się na koniec było dla nas niespodzianką. Podoba mi się ten tor, układ jest interesujący i jazda motocyklem MotoGP po tym torze sprawia niezłą zabawę. Teraz mamy dziesięciu zawodników i dziesięć motocykli, które mogą walczyć o podium i pozostać na czele stawki w treningach. W Katarze nie mieliśmy kwalifikacji, więc w pierwszych w tym roku kwalifikacjach, chciałbym znaleźć się w pierwszej piątce."

Marc Marquez:

"   Wiemy, że Katar nie był dla nas najlepszy, ale ostateczny wynik nie był zły. Wiemy, że ten tor jest dla nas lepszy niż tor Losail, ale musimy pracować od początku weekendu, żeby przygotować się do wyścigu. Od zawsze czułem się tu naprawdę dobrze, ale od piątku do niedzieli warunki na torze potrafią się zmienić całkowicie."

Aleix Espargaro:

"   Katar był świetnym miejscem na rozpoczęcie nowego sezonu i nowego projektu. Wiedzieliśmy już podczas testów, że będziemy musieli poprawić się na jednym okrążeniu, na nowej oponie nie jesteśmy w stanie być naprawdę konkurencyjni. W tym roku zaczęliśmy naprawdę pozytywnie, a rozpoczęcie sezonu w ten sposób dodaje wszystkim sił. Nadal musimy się jeszcze poprawić, jednak to, że jesteśmy coraz bliżej czołówki, jest fantastyczne."

Scott Redding:

"   Testy nie były tak proste, tak jak się tego spodziewaliśmy, ale czasami tak jest lepiej, bo to sprawia, że pracujesz ciężej. Wyścig był dla nas naprawdę dobry, a na jednym okrążeniu również byliśmy w stanie pokazać, że możemy być szybcy. Największą poprawą w stosunku do ubiegłego roku jest to, że dojechałem do mety dziesięć sekund za zwycięzcą i chcę, żeby w kolejnych wyścigach różnice nie były większe."


Źródło: motogp.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz