czwartek, 27 kwietnia 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników BMW przed rundą w Assen

Raffaele De Rosa:

"   Cieszę się, że wreszcie rozpocznie się mój sezon. Początkowo miałem wystartować tylko w kilku wyścigach z dziką kartą, ale teraz, gdy mam szansę ścigać się przez resztę sezonu, jestem bardzo zmotywowany. W zeszłym roku wygrałem mój pierwszy wyścig w klasie Superstock w Assen. Musimy zwrócić uwagę na pogodę w Holandii, która jak zwykle, będzie niestabilna, ale moim celem jest pozostać skoncentrowanym i spisać się jak najlepiej. Nie mogę się już doczekać."

Jordi Torres:

"   Zawsze lubię wyścigi w Assen. W zeszłym roku udało mi się zająć solidne piąte miejsce w drugim wyścigu, ale mam nadzieję, że w tym roku będzie jeszcze lepiej. Jedyną niewiadomą jest pogoda, bo z prognoz wynika, że będzie zimno. Testy w Aragonii przebiegły dobrze i były bardzo przydatne, co daje mi pewność siebie nie tylko podczas rundy w Assen, ale także na dalszą część sezonu."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz