niedziela, 30 kwietnia 2017

Moto2: Federico Fuligni pojedzie w Jerez

   Federico Fuligni pojedzie w wyścigu o GP Hiszpanii na torze w Jerez, zastępując w kategorii Moto2 Danny Kenta, który postanowił rozstać się z zespołem Kiefer Racing. Włoski zawodnik obecnie ściga się w mistrzostwach CEV, w klasie Moto2 w zespole Forward Racing. Podczas dzisiejszego wyścigu na torze w Albacete, który zainaugurował te mistrzostwa, zajął dziewiątą pozycję. Włoch w ostatnich sezonach pokazywał się już kilkakrotnie w mistrzostwach świata, podczas startów z dzikimi kartami.

Federico Fuligni:

"   Oczywiście to dla mnie wielka szansa. Jestem szczęśliwy i dziękuje zespołowi Kiefer Racing. Start w mistrzostwach świata zawsze jest wyjątkowy i ponownie będę jeździł na Suterze. Dwa lata temu jeździłem na tym motocyklu w Mistrzostwach Europy, ale w przyszłym tygodniu wszystko będzie dla mnie nowe. Dołożę jednak wszelkich starań, aby dostosować się tak szybko, jak będzie to możliwe. Chciałbym skorzystać z tej okazji, żeby dostać kolejne w przyszłości."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz