niedziela, 9 kwietnia 2017

WSBK: Markus Reiterberger wycofuje się z tegorocznego sezonu!

   Markus Reiterberger, zawodnik zespołu Althea BMW, startującego w Mistrzostwach Świata Superbike, postanowił wycofać się z całej reszty tegorocznego sezonu. Powodem decyzji jest chęć powrotu do pełnej sprawności fizycznej, której Niemiec nie zdołał odzyskać od poważnego wypadku na torze Misano w czerwcu zeszłego roku, kiedy to złamał dwa kręgi. Do końca sezonu zastąpi go Raffaele De Rosa. 

Markus Reiterberger:

"    Po głębokich przemyśleniach postanowiłem wycofać się z dalszego uczestnictwa w Mistrzostwach Świata Superbike. Chcę dojść do zdrowia i uratować moją motocyklową karierę. Bardzo cieszę się z tego, że zdobyłem doświadczenie w zespole Althea BMW Racing Team i teraz nie mogę się już doczekać nowych wyzwań. Moim marzeniem od zawsze było ściganie się w serii World Superbike, a dzięki doświadczeniu, które tutaj zdobyłem, myślę że będę miał jeszcze okazję wrócić tutaj ponownie."

Genesio Bevilacqua:

"   Oczywiście było mi bardzo przykro, kiedy dowiedziałem się o tej decyzji, bo wierzę, że Markus jest profesjonalnym sportowcem i ma wielki talent, który mógłby pokazać w kategorii Superbike. Niestety, wszystko skomplikowało się po incydencie na torze Misano, po którym nie był już w stanie odzyskać odpowiedniego zaufania do motocykla. Myślę, że każdy jest tą decyzją rozczarowany, ja, zespół czy BMW, jednak myślę, że to normalne, że potrzebuje w tej chwili spokoju. Markus ma dopiero 23 lata, więc jeszcze wiele życia przed nim i ma sporo czasu na to, żeby dojść do formy. Nie mogę mu pomóc, ale dziękuję za cały wysiłek włożony w zespół Althea i będziemy bardzo szczęśliwi, gdy wróci silniejszy niż do tej pory. Gdy znajdzie odpowiednią kondycję fizyczną, bez wątpienia będzie mógł z optymizmem patrzeć w przyszłość."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz