wtorek, 25 kwietnia 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników zespołu Kawasaki przed rundą w Assen

Jonathan Rea:

"   Nie jestem nie do pokonania w Assen, ale to prawda, że miałem tutaj wiele dobrych wyników. Jeśli spojrzymy na minione sezony, to zawsze w końcówce wyścigu w walce o zwycięstwo był Chaz. Kiedy jestem na pierwszym miejscu, mniej niż sekundę przed Chazem, nie czuje się jakbym wszystko zdominował. Wciąż mamy dużo pracy. Bardzo lubię ten tor i mam bardzo miłe wspomnienia, więc mam nadzieję, że będzie dobrze. Na pewno nie będzie łatwo, ale czuje się dobrze na motocyklu."

Tom Sykes:

"   Mamy nowe części do testowania, które mają pojawić się zarówno w podwoziu jak i w silniku. W zeszłym roku nie mieliśmy zbyt wielu ulepszeń, ale w tym roku, po sezonie nauki, moi inżynierowie mają znacznie lepsze pomysły na to, jak poprawić moje wyniki. W tym sezonie zrobiliśmy już kilka małych kroków od czasu zimowych testów i otrzymaliśmy już trochę więcej w tym sezonie."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz