piątek, 21 kwietnia 2017

MotoGP: Wypowiedzi podczas konferencji prasowej przed GP Ameryk

Maverick Vinales:

"   Na pewno jest to dla mnie dobry tor, zawsze byłem tutaj mocny i pasuje do mojego stylu jazdy. Na torze jest wiele stref, w których mocno przyspieszamy, co jest dla nas dobre. Musimy pracować nad ostatnimi dziesięcioma okrążeniami, bo to naprawdę ważne, wiemy że tylna opona może być pod koniec wyścigu bardzo zużyta. Ostatni rok to była katastrofa. Jeśli będziemy przygotowani na 100%, wiemy że możemy powalczyć o zwycięstwo. To imponujące, że Marquez wygrał tutaj cztery razy z rzędu, ale wiemy, że mamy dobry poziom."

Marc Marquez:

"   Przyjeżdżamy tutaj nastawieni pozytywnie i czuje się dobrze na motocyklu. Mamy dużo do poprawienia, ale czuje się naprawdę dobrze. To najlepszy tor do tego, żeby uzyskać najlepszy wynik w tym sezonie, w ciągu ostatnich lat był dla mnie dobry. W Argentynie upadłem, ale byłem czołowym zawodnikiem i czuje się mocny. Nawet pierwsze podium w tym sezonie byłoby naprawdę dobre! W niedzielę zobaczymy, czy będę mógł powalczyć o zwycięstwo. W pierwszych dwóch wyścigach nie mieliśmy najlepszej podstawowej bazy i wiemy, że musimy coś poprawić."

Valentino Rossi:

"   To bardzo szczególny tor i jeden z najtrudniejszych - jest bardzo długi i ma wiele różnych zakrętów, dlatego jest bardzo wymagający dla zawodników jak i dla opon. Spróbujemy zrozumieć to, czego nauczyliśmy się w Argentynie, być może pomoże nam to być szybkimi także w piątek i sobotę. Marquez zawsze był bardzo dobry na tym torze, od pierwszych testów w 2013 r., a dla mnie ten tor jest niepowtarzalny pod względem wyników, a w ostatnim sezonie, a także w 2015 r. byłem bardzo konkurencyjny. Popełniłem błąd i upadłem, ale miałem dobre tempo."

Cal Crutchlow:

"   Spodziewam się, że początek będzie trudny, ale w sobotę i niedzielę powinniśmy być konkurencyjni. Wydaje mi się, że trochę czasu zajmie nam ustawienie motocykla w ten sposób, żeby znaleźć się w czołówce. Ten tor bardzo mi się podoba, jest bardzo fajny do jazdy i dobry dla wszystkich motocykli, ponieważ różne motocykle są dobre w różnych miejscach. To dobrze, bo ciężko przewidzieć, co się stanie, chyba że Marc będzie z przodu! Czekam na to wyzwanie. Kiedy przejedziesz zaledwie połowę okrążenia, za sobą masz już 12 zakrętów! Wiem, że trzeba być bardzo skoncentrowanym."

Alvaro Bautista:

"   Jestem bardzo zadowolony, bo od pierwszego testu na Ducati czułem się naprawdę dobrze na motocyklu, w Argentynie było tak samo. W wyścigu byłem bardzo konkurencyjny, zwłaszcza w jego drugiej połowie. Czuję, że ten motocykl i mój zespół jest naprawdę dobry, więc będę się starał utrzymywać ten poziom. Dzięki temu, że jeździmy na motocyklu GP16, mamy do dyspozycji wszystkie ważne dane z zeszłego sezonu, więc możemy walczyć o podia i zwycięstwa."

Johann Zarco:

"   Jestem szczęśliwy. To dobry początek dla mojej pewności siebie - prowadziłem przez pierwsze sześć okrążeń w Katarze i choć potem byłem rozczarowany, to jednak nie walczymy o mistrzostwo, choć chciałbym korzystać z takich sytuacji. Wyścig w Argentynie był inny, bo był to mój pierwszy weekend MotoGP z normalnym harmonogramem. Wtedy trudniej jest przygotować się na kwalifikacje i wyścig. W tej chwili chcę jechać na maksimum swoich możliwości i zobaczyć, co mi to przyniesie. Mam nadzieję, że zawsze będę walczyć o czołowe pozycje, bo myślę, że jestem w stanie tak ustawić motocykl, a także skoncentrować się, żeby być w pełni gotowym do wyścigu."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz