środa, 19 kwietnia 2017

MotoGP: Wypowiedzi zawodników zespołu Movistar Yamaha MotoGP przed GP Ameryk

Valentino Rossi:

"   Jestem szczęśliwy, że będziemy ścigać się w Teksasie. Naprawdę lubię ten tor. Pierwsze dwa wyścigi sezonu były dobrze i mamy nadzieję, że będziemy w stanie poprawić się podczas pierwszego dnia treningów. Mamy wiele do zrobienia, ale mam zaufanie do motocykla i do mojego zespołu. Tor jest bardzo trudny, ale bardzo lubię na nim jeździć. Mam porachunki z Austin, ponieważ w zeszłym roku podczas rozgrzewki zrobiłem duży krok naprzód i mogłem być konkurencyjny w wyścigu, niestety popełniłem błąd. W tym roku chcę spróbować zrobić dobry wynik."

Maverick Vinales:

"   Jestem szczęśliwy, że następny wyścig odbędzie się na torze w Austin, ponieważ wygrałem na nim swój pierwszy wyścig w Moto2 i zawsze czułem się tam bardzo dobrze. W ostatnim sezonie zanotowałem tam jeden z moich najlepszych wyników i myślę, że tor będzie odpowiednio pasował do mojego stylu jazdy. Lubię tory z dużymi różnicami wysokości i nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak będzie zachowywała się Yamaha M1 i tego, jak będę w stanie pojechać. Jestem przekonany, że to może być kolejny dobry weekend."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz