środa, 19 kwietnia 2017

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Ducati przed wyścigiem o GP Ameryk

Jorge Lorenzo:

"   Wyścig w Katarze był katastrofą, miałem szczęście, że skończyłem go na jedenastej pozycji z powodu wielu upadków, a w Argentynie o wyścigu nie można było nawet mówić. Nie ma czasu na narzekanie na to, co się stało, choć wyniki nie układają się po naszej myśli, myślę że znaleźliśmy sposób na poprawę, ale z jakiegoś powodu nie udało nam się jeszcze pokazać tego w suchych warunkach. Austin to piękny tor, na którym nie udało mi się jeszcze wygrać, ale Ducati w ostatnich trzech latach było tutaj na podium. To dobre miejsce aby przetestować nasz motocykl i kontynuować ewolucję Desmosedici, a także kontynuować dostosowywanie się moim stylem jazdy do motocykla. W zespole wszyscy jesteśmy nastawieni pozytywnie, pracujemy ciężko i jestem przekonany, że wkrótce zmienimy tę złą passę."

Andrea Dovizioso:

"   Byłem bardzo rozczarowany po rundzie w Argentynie, ale teraz musimy pomyśleć o kolejnej rundzie, która odbędzie się na torze COTA. To fantastyczny tor, jeden z najlepszych w mistrzostwach i ma zupełnie inną charakterystykę niż dwa poprzednie tory w Katarze i Argentynie. Zawsze szło mi dobrze w COTA, w 2014 i 2015 r. byłem tutaj na podium, a w zeszłym roku wszystko było naprawdę dobrze, dopóki nie zostałem strącony z toru przez Daniego Pedrosę. Jeśli chcemy, żeby ten sezon uznać za dobry, wyścig na tym torze będzie jedną z okazji. W Katarze nie mieliśmy żadnych problemów z ustawieniami, podczas gdy w Argentynie walczyliśmy cały weekend, ale wierzę, że w Austin możemy być naprawdę konkurencyjni."


Źródło: crash.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz