środa, 26 kwietnia 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Yamahy przed rundą w Assen

Michael van der Mark:

"   Naprawdę nie mogę się doczekać wyścigu na domowym torze, a to zawsze coś niesamowitego, jechać przed swoją publicznością. Po weekendzie w Aragonii, który skończyliśmy z dobrymi wynikami i po naprawdę dobrym teście, udam się do Assen z dużą pewnością siebie. Zaczynam czuć Yamahę YZF-R1 jak mój własny motocykl, co przy jeździe na torze w Assen powinno być idealnym połączeniem. Miejmy nadzieję, że podczas tego weekendu osiągniemy najlepsze wyniki w tym sezonie i naprawdę cieszymy się z rundy, która odbędzie się w moim domu!"

Alex Lowes:

"   Po solidnym początku sezonu jestem naprawdę zmotywowany przed rundą w Assen. W ciągu następnych tygodni przejedziemy wiele wyścigów i jestem podekscytowany potencjałem zespołu Pata Yamaha. Assen to tor, który zawsze lubiłem, zwłaszcza trzeci sektor, w którym są płynne zakręty, a to pasuje do mojego stylu jazdy. Fani zawsze byli tutaj fantastyczni, a mając holenderskiego kolegę w zespole myślę, że będzie to fantastyczne również dla zespołu. Michael będzie pod presją, bowiem wszyscy będą oczekiwać od niego wygranej, mam nadzieję, że dzięki temu będę miał spokojniejszą głowę."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz