Jonathan Rea:
" Przejechałem najlepszy wyścig, jaki tylko mogłem przejechać. Biorąc pod uwagę fakt, że Chaz był bardzo mocny w tych częściach toru, w których ja nie byłem mocny i na odwrót, musiałem dowiedzieć się, jak wygląda jego styl jazdy. Podczas hamowania i w zakrętach motocykl był naprawdę dobry, opony spisywały się bardzo dobrze i mogłem dać z siebie wszystko na kilku ostatnich okrążeniach. Chaz uniemożliwił mi narzucanie własnego tempa, aby spróbować uciec, więc jedyne co mogłem zrobić, to jechać za nim i go naciskać, czekając na jego błąd. Nie oczekiwałem, że tak się stanie, ale popełnił błąd na przedostatnim okrążeniu. Mam nadzieję, że wszystko jest z nim w porządku, ale ten fakt otworzył mi drogę do zwycięstwa. Myślę, że trudno byłoby wygrać z nim walkę na ostatnim okrążeniu, ponieważ Chaz był naprawdę szybki. To zwycięstwo było wynikiem upadku innego zawodnika, ale myślę, że na nie zasłużyłem."
Tom Sykes:
" Czasami otrzymujemy prezenty, takie jak dziś, ale musimy pracować ciężej. Dzisiaj czułem się bardzo źle, trapi mnie jakaś choroba, obudziłem się o 4 rano. Nie mogłem jeść przed wyścigiem i ledwo mogłem pić. Mieliśmy problemy z tyłem motocykla. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej i uda nam się poprawić setup motocykla."
Chaz Davies:
" To wszystko stało się w ostatnim zakręcie. Straciłem przód właściwie bez żadnego uprzedzenia. Jestem szczęśliwy, że nie zakończyło się to żadną kontuzją. Jutro postaramy się rozpocząć wyścig w dobry sposób i przesunąć się na czoło. Brakowało mi pierwszego treningu, który wczoraj straciłem. Na pięć okrążeń przed końcem, motocykl stał się nieco nerwowy, co mogło być przyczyną wywrotki. Jutro postaramy się przejechać dobry wyścig i powalczyć nawet o zwycięstwo."
Marco Melandri:
" To był trudny wyścig. Spodziewaliśmy się wyższych temperatur, dzięki którym moglibyśmy wykorzystać bardziej miękką tylną oponę. Miałem problemy z przodem motocykla, wybrałem mieszankę SC1, która bardzo mi się podobała podczas testów, ale miałem małą przyczepność w zakrętach, przez co ciężko mi było jechać w nich szybko. W każdym bądź razie, drugie miejsce to dobry wynik, ale jutro postaramy się być jeszcze lepsi, bo każdy wyścig ma swoją własną historię."
Xavi Fores:
" Jestem bardzo zły z powodu upadku. To mógł być dobry wyścig, jednak straciłem przód, gdy próbowałem zbliżyć się do Sykesa. Kiedy wróciłem na tor, usłyszałem hałas, potem nastąpił wyciek z pompy paliwowej i wybuchł pożar. To było w naprawdę złym momencie, bo nie mogłem od razu zeskoczyć z motocykla, mam oparzenia na szyi i prawym ramieniu, ale mam nadzieję, że jutro będę mógł wystartować."
Jordi Torres:
" To dobry wynik, zaryzykowałem. Miejsce piąte lub szóste było najbardziej prawdopodobne w dzisiejszym wyścigu. Ale mój start był zły i myślę, że w niedzielę możemy poprawić ten element. Udało mi się znaleźć swój rytm, dzięki czemu znalazłem się na szóstym miejscu, może jutro uda mi się być bliżej zawodników Yamahy. Podium zawsze jest naszym celem, ale obecnie jest to bardzo, bardzo trudne. BMW nadal rozwija motocykl, ale w Mistrzostwach Świata trzeba dużo, dużo więcej, żeby osiągnąć lepsze wyniki. W naszym motocyklu mamy standardową elektronikę."
Leandro Mercado:
" Miesiąc temu siedziałem w domu i ominęło mnie otwarcie sezonu. Dzisiaj przejechałem swój pierwszy wyścig w tym sezonie. Ale był on dla mnie bardzo trudny ze względu na wiatr i to, że musiałem jechać z pełnym zbiornikiem paliwa. Na początku chciałem trzymać się czołówki, ale oni mieli jednak lepsze tempo ode mnie. W drugiej połowie wyścigu miałem problemy z przyczepnością i nie byłem w stanie ponownie wyprzedzić Jordiego. Ale jestem bardzo zadowolony, że zakończyłem ten wyścig jako najlepszy zawodnik Aprilii. W drugim wyścigu chcę obronić najwięcej jak się da z mojej pozycji wyjściowej."
Markus Reiterberger:
" Na początku wyścigu wyprzedziłem sześciu zawodników i znalazłem się za Camierem. Myślałem, że mogę utrzymać jego tempo. Zdecydowałem się na średnią tylną oponę, co pozwoliło mi na zdobycie kilku punktów. Opona była jednak trochę wolniejsza niż miękka mieszanka. Miałem problemy z przyczepnością i ustawieniem elektroniki. Silnik przy 8000 obr./min miał wibrację i nie wiem, skąd się wzięły. Nie czułem się tak dobrze na motocyklu, jak w sesji Superpole. Jordi skończył wyścig na szóstym miejscu, a ja daleko z tyłu, ale tego się spodziewałem."
Nicky Hayden:
" Mieliśmy świetną walkę na torze, ale przyjechanie 27 sekund za liderem nie jest miłe. Gdyby udało mi się znaleźć na dziewiątym miejscu, wtedy ruszałbym jutro z drugiego rzędu, co byłoby dobre dla mojej pozycji wyjściowej. Na ostatnim okrążeniu, czułem że mam na to okazję. Stefan wykorzystał jednak tunel aerodynamiczny i wyprzedził mnie w ostatnim zakręcie."
Randy Krummenacher:
" W wyścigu miałem duży spadek tempa. Przód motocykla zachowywał się zupełnie inaczej. Ogólnie rzecz biorąc potrzeba mi więcej czasu, żeby przystosować się do tego motocykla. Nie mamy żadnego doświadczenia, dzięki któremu byłoby łatwiej. Miło byłoby znaleźć się w pierwszej 10 przed zawodnikami na fabrycznych motocyklach. Wiem, że jest to ambitny cel."
Źródło: gpone.com, speedweek.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz