wtorek, 4 kwietnia 2017

WSBK: Wypowiedzi po testach na torze Motorland Aragon

Tom Sykes:

"   Dzisiaj nie używałem opon kwalifikacyjnych. I to jest rzecz, która sprawia, że jestem szczęśliwy. Opony wyścigowe pozwoliły mi wykonać niesamowitą pracę, dzięki czemu dobrze czułem się na motocyklu. Dzisiaj udało mi się przezwyciężyć trochę problemy żołądkowe, dzięki czemu czułem się znacznie lepiej. Zrobiliśmy wiele małych zmian w motocyklu, bardzo dobrze pracowało nam się z Shową i jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów. Warunki pogodowe przyczyniły się do tego, że zarówno ja jak i motocykl byliśmy szybcy i możemy powiedzieć, że jesteśmy choć trochę szczęśliwi po tym bardzo trudnym weekendzie."

Jonathan Rea:

"   Czuje się lepiej niż wczoraj. Nie jeździłem na oponach kwalifikacyjnych, ponieważ było cieplej niż podczas weekendu, ale ciężko pracowaliśmy. W szczególności pracowaliśmy nad korektami przedniego zawieszenia, uzyskaliśmy pozytywne i negatywne informacje, jak również testowaliśmy opony Pirelli w celu sprawdzenia ich przydatności. Myślę, że tempo było dobre. Nasz pakiet jest w tej chwili zadowalający, bo jeśli chcę być szybki, mogę być szybki zarówno na jednym okrążeniu jak i przez cały wyścig."

Marco Melandri:

"   To wstyd, że zakończyłem testy w taki sposób. Odbyłem tylko trzy przejazdy, ale mimo wywrotki zebraliśmy kilka ważnych informacji dotyczących przodu motocykla. Niestety, przewróciłem się bez jakichkolwiek szans na uniknięcie wywrotki. Przeszedłem kontrolę w centrum medycznym. Wydaje się, że wszystko jest w porządku. To niewielki problem z mięśniami, więc za tydzień będę mógł wznowić treningi i być przygotowanym na rundę w Assen."

Chaz Davies:

"   Byłem gotowy, żeby wyjechać na tor już o 8:30. Później jako ostatni opuściłem tor. Mieliśmy wiele nowych rzeczy do wypróbowania, w tym nowy wahacz, nowe konfiguracje elektroniki i nowe zawieszenie w celu poprawy trakcji. Przyjrzeliśmy się wszystkiemu i znaleźliśmy pozytywne odpowiedzi. Musimy usprawnić nasz pakiet po tym co stało się w pierwszych wyścigach sezonu 2017. Czuję, że dokonaliśmy przełomu w odpowiednim kierunku. Już nie mogę doczekać się wyścigu w Assen, jestem bardzo zmotywowany."


Źródło: gpone.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz