wtorek, 30 maja 2017

MotoGP: Andrea Iannone o problemach Suzuki

Andrea Iannone:

"   Suzuki ma bardzo dobrą przyczepność w zakrętach. Ale na suchym torze, gdy wychodzę z zakrętów za bardzo wpadam w uślizgi. Nie mogę wykorzystać mocy z powodu wheelie. Ale mamy inne mocne strony. Mam bardzo dobrą szybkość w zakrętach, a motocykl łatwo składa się w zakręty. Krok po kroku staramy się poprawiać wszystkie obszary, tak aby powiększać nasz potencjał. Nie da się skoncentrować tylko i wyłącznie na jednym punkcie. Mamy pomysły na przyszłość i Suzuki zaczyna działać, aby rozwiązać wszystkie problemy. Poprosiłem ich żeby poprawili przyczepność i kilka innych rzeczy, a Suzuki bardzo sprawnie reaguje, więc jestem z tego zadowolony. Oprócz tego trudno mi zmniejszyć prędkość podczas hamowania. Ciężko hamować od momentu, gdy rozpoczynam hamowanie, aż do momentu w którym jestem w zakręcie. Podczas rozpoczęcia hamowania motocykl praktycznie nie zwalnia, co powoduje, że w każdy zakręt wjeżdżam z dużą prędkością, mam nadzieję, że poprawimy to w przyszłości. Z tego powodu mam problemy szczególnie w pierwszej fazie wyścigu, ponieważ trudno nam wyprzedzać innych."


Źródło: motorsport.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz