czwartek, 25 maja 2017

WSBK: Leon Haslam przed rundą na torze Donington Park

Leon Haslam:

"   Mieliśmy niepowtarzalny weekend BSB w Donington i mamy nadzieję, że będziemy w stanie zbliżyć się do chłopaków w fabrycznych zespołach, podczas rundy WSBK i dać powody do zadowolenia kibicom. Wcześniej ścigałem się i wygrywałem w Mistrzostwach Świata Superbike, więc wiem, że jestem w stanie wygrać jeszcze więcej. Zespół Pucetti Kawasaki jest nowym zespołem w mistrzostwach, ale testowaliśmy wspólnie w Portimao i byliśmy już na bardzo wysokim poziomie, musimy poczekać i zobaczyć, jak możemy jeździć w porównaniu do motocykli fabrycznych, ale z mojej perspektywy, chcę być zagrożeniem dla trójki najlepszych. Donington to mój lokalny i ulubiony tor. Jestem bardzo wdzięczny Pucetti Racing i JG Speedfit za tą okazję. Zwycięstwo przy jeździe z dziką kartą, przy obecnych regulaminach, będzie trudne do osiągnięcia, biorąc pod uwagę, jak mocni są zawodnicy na fabrycznych motocyklach, ale dam z siebie wszystko!"


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz