czwartek, 18 maja 2017

MotoGP: Valentino Rossi o Nicky Haydenie

Valentino Rossi:

"   Nicky jest jednym z moich najlepszych przyjaciół z padoku. Byliśmy razem w jednym zespole podczas jego debiutu w MotoGP w 2003 r. Ten sezon zakończył się dla mnie mistrzostwem, a Nicky wywalczył swoje pierwsze podium na torze Phillip Island. Potem walczyliśmy w piękny sposób o mistrzostwo świata w 2006 r., aż do ostatniego wyścigu, niestety wtedy przegrałem i został mistrzem świata MotoGP, ale po wyścigu uścisnęliśmy sobie ręce i wpadliśmy sobie w objęcia. Później byliśmy razem w Ducati, gdy kilka razy walczyliśmy na śmierć i życie, żeby znaleźć się w pierwszej piątce. Nicky często bywał na ranczu, gdzie próbował ukrywać przede mną różne sztuczki, bo jest jednym z najszybszych zawodników nie tylko na asfalcie, ale również na dirt tracku. Jednak najlepiej pamiętam to, co stało się po pechowym wyścigu w Walencji, w 2015 r., podczas okrążenia zjazdowego. Dla niego to było pożegnanie z MotoGP, a ja właśnie straciłem mistrzowski tytuł. Jego uściśnięcie ręki jest jednym z niewielu pozytywnych wspomnień, jakie mam z tego dnia. Walcz Nicky, wszyscy jesteśmy z tobą."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz