czwartek, 25 maja 2017

WSBK: Yamaha przed rundą na torze Donington Park

Alex Lowes:

"   Nie mogę doczekać się weekendu na torze Donington Park! Mieszkam dziesięć mil od toru, więc dla mnie jest to prawdziwie domowy wyścig. Nawet jeśli tak by nie było, to świetny tor, który bardzo lubię. Sekcja od zakrętu Redgate do zakrętu Coppice, dla mnie jest jednym z najlepszych odcinków spośród torów na całym świecie. Jestem optymistą i stawiam sobie wyzwanie, jakim jest podium. Myślę, że tor pasuję do charakterystyki Yamahy R1, niestety w zeszłym roku nie było mnie tutaj z powodu kontuzji, więc mam nadzieję, że nadrobię to w tym roku. Dla mnie to zawsze niesamowite, kiedy ścigam się przed brytyjską publicznością i jest to coś, czego bardzo mi brakuje, z czasów gdy ścigałem się jeszcze w BSB. Dzięki wszystkim za wsparcie, nie mogę się doczekać, aby rozpocząć ten weekend i was zobaczyć!"

Michael van der Mark:

"   Imola była trudnym weekendem dla mojego zespołu jak i dla mnie. Ale musimy iść dalej i już nie mogę się doczekać wyścigu na Donington. To zupełnie inny tor od Imoli i myślę, że R1 będzie dobrze się na nim spisywać, ponieważ charakterystyka toru pasuje do naszego motocykla. To dla mnie miły wyścig, kocham brytyjskich fanów, uwielbia ich zarówno zespół, jak i mój kolega z zespołu! To zawsze sprawia, że jest  bardziej ekscytująco i wiemy, że fani będą nas mocno wspierać. Przez cały sezon zrobiliśmy duże postępy, ale Imola była trudna, więc musimy odzyskać nasz poziom i być gotowi do walki w Donington."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz