czwartek, 18 maja 2017

MotoGP: Johann Zarco przedłużył kontrakt z zespołem Tech3 na sezon 2018

   Johann Zarco przedłużył kontrakt z zespołem Monster Yamaha Tech3 na sezon 2018. Wobec wyników podwójnego mistrza świata Moto2 na początku tego sezonu, podpisanie umowy było tylko formalnością.

Johann Zarco:

"   Cieszę się, że będę powiększać moje doświadczenie w MotoGP z zespołem Monster Yamaha Tech3 także w sezonie 2018. W tej chwili cieszę się niesamowitym debiutem w tej kategorii, a teraz zespół dał mi dodatkową pewność siebie przed kolejnym sezonem. Chcę podziękować Laurentowi Fellonowi, a także wszystkim innym osobom, które przyczyniły się do tego, że znalazłem się w mistrzostwach świata. Widzimy, że zespół Tech3 jest świetny i mamy możliwość osiągania świetnych wyników. Jestem bardzo szczęśliwy, ale to dopiero początek i mam nadzieję, że w przyszłości regularnie będę gościć na podium, tak długo, jak to tylko możliwe. W 2018 r. zasady nie będą się zmieniać, a do tego będę miał rok doświadczenia, więc to z pewnością pomoże mi dojść na szczyt."

Herve Poncharal:

"   Ta wiadomość jest pozytywna nie tylko dla mnie i zespołu Monster Yamaha Tech3, ale również dla fanów MotoGP, zwłaszcza tych z Francji. Możemy ogłosić, że Johann Zarco zdecydował się pozostać u nas na sezon 2018. Być może mógł poczekać dłużej z tą decyzją, ale powiedział, że jest gotów się w to zaangażować. Jesteśmy dumni z tego, że Johann ma do nas takie zaufanie. On już nam dał niesamowite rzeczy, takie jak emocje, radość, dał nam trochę dumy. Jestem pewien, że najlepsze jeszcze przed nim, ale to co zrobił w pierwszych czterech rundach jest imponujące. Chciałbym podziękować jego menedżerowi, Laurentowi Fellonowi, za jego wspaniałe zaangażowanie, dzięki czemu Johann wyrósł na świetnego zawodnika. Jesteśmy zadowoleni, że są z nami i możemy walczyć przez resztę sezonu 2017 ze świetnym nastawieniem. Ponadto możemy spróbować znaleźć naszych nowych partnerów na sezon 2018. Chciałbym im jeszcze raz podziękować i mam nadzieję, że dzięki tej świetnej informacji, pokaże to, czego oczekują od niego francuscy kibice w Le Mans."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz