czwartek, 25 maja 2017

MotoGP: Aprilia po testach w Barcelonie

Aleix Espargaro:

"   To były dwa dni ważnych testów, ponieważ za dwa tygodnie będziemy się tu ścigać. Na początku miałem nieco problemów z dostosowaniem się do nowego układu toru, ale ogólnie zrobiliśmy dobrą robotę na RS-GP. Zaczęliśmy od konieczności pracy nad hamowaniem i w drugim dniu byliśmy w stanie wiele poprawić. Czułem się fantastycznie, moje tempo było bardzo dobre dzięki  rozwojowi elektroniki. Nie mogę się doczekać, aby wrócić tu na wyścig."

Sam Lowes:

"   To był dla mnie prawdziwy test, próbowaliśmy różnych części, żeby znaleźć odpowiedni kierunek rozwoju. Jestem zadowolony z wyników, nie używałem miękkich opon i byliśmy w stanie poprawić się dzięki napiętemu programowi testowemu. To pozytywne ze względu na wyścig na torze Mugello, który jest domowym wyścigiem dla Aprilii i jest jednym z moich ulubionych torów."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz