sobota, 27 maja 2017

WSBK: Chaz Davies o testach na motocyklu MotoGP

Chaz Davies:

"   Podczas testów na Mugello, jeździłem na aktualnej wersji GP17, na której jeździ Michele Pirro i było całkiem dobrze. Przejechałem około 30 okrążeń, to wystarczyło, żeby zapoznać się z tym motocyklem. Jest bardzo odmienny pod względem mocy, sterowania, a nawet takich rzeczy, jak aerodynamika, inaczej czuć powiew wiatru. To było dobre doświadczenie. Motocykl jest trochę większy niż Ducati Panigale. Tam jest więcej miejsca pomiędzy kierownicą a siedzeniem, kiedy jesteś schowany za owiewkami. Jestem związany z Ducati, ale jednak bardziej jestem związany z wyścigami Superbike. Jeżeli chodzi o zamianę miejsc ze Scottem, to musiałby nie mieć innego wyjścia. Muszę być jednak uczciwy i powiedzieć, że chcę jeździć na jak najlepszym motocyklu z jak najlepszym pakietem. Pramac ma bardzo dobry pakiet, ale musiałbym to rozważyć, bo chciałbym mieć wsparcie fabryczne, a ja nie jestem nawet pewien, czy taka opcja w zespole Pramac, będzie dla mnie dostępna."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz