środa, 17 maja 2017

MotoGP: Cal Crutchlow przed wyścigiem w Le Mans

Cal Crutchlow:

"   Na torze w Le Mans świętowałem swoje pierwsze podium w MotoGP, więc tor pasuje do mojego stylu jazdy. Nie ukończyłem tutaj wyścigu w dwóch ostatnich sezonach, więc zadanie jest jasne: chcę ukończyć wyścig na dobrym miejscu i zabrać ze sobą kilka ważnych punktów. W Jerez byłem bardzo konkurencyjny, więc byłem rozczarowany, że nie ukończyłem wyścigu. W ten sposób straciliśmy szansę na podium. Dzień testowy w Jerez był bardzo długi, bo chcieliśmy przetestować wiele rzeczy. Nie testowałem żadnych nowych elementów, ale testowałem różne ustawienia, aby poprawić je względem tych z weekendu wyścigowego. To co udało nam się wypracować, było bardzo dobre. Nasze tempo było dobre, a ja konsekwentnie miałem bardzo dobre czasy okrążeń."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz