sobota, 20 maja 2017

MotoGP: Wypowiedzi po sobotnich kwalifikacjach na torze w Le Mans

Sylvain Guintoli:

"   W ten weekend nie jest łatwo, ponieważ mamy dość specyficzne warunki pogodowe, było zimno i dużo wody, ale mieliśmy też trochę słońca. Niestety nie było łatwo, ale znalazłem zaufanie, mimo że po raz pierwszy jeździłem na oponach deszczowych. Motocykl jest fantastyczny, potrzebuję trochę więcej czasu, aby zrozumieć opony, ale jestem zadowolony."

Valentino Rossi:

"   Jesteśmy zadowoleni z pierwszego rzędu, pracowało nam się bardzo dobrze i wydaje się, że M1 lubi ten asfalt. Gdybym był pięćdziesiąt metrów dalej od Millera, myślę że czas mógłby być lepszy. Ale poszło dobrze, bo w większości zakrętów czułem się świetnie. Obrona prowadzenia w klasyfikacji generalnej jest ważna, ale teraz muszę skupić się nad innymi rzeczami. Chciałbym przejechać dobry wyścig, dla Nicky'ego i jego rodziny, bo niestety to jest jedyna rzecz, którą możemy teraz zrobić."

Maverick Vinales:

"   Już w czwartym treningu czułem, że jestem szybki, potem zrobiłem kilka zmian w motocyklu. Zdaję sobie sprawę, że mamy wszystko, by przejechać jutro dobry wyścig. Mam dobre ustawienia i mam nadzieję na suchy wyścig. Na torze są pewne miejsca, które bardzo długo się suszą, więc dlatego liczymy na dobrą pogodę."

Johann Zarco:

"   Po porannym upadku byłem bardzo zaniepokojony i brakowało mi pewności siebie. Następnie się zresetowałem, dzięki czemu byłem szybki w Q1. Dovi i Dani mieli ten sam cel co ja, więc nie było łatwo dostać się do Q2. Miałem tylko jedną dostępną oponę i nie mogłem ryzykować. Było tak ciężko, że wydawało mi się, że to sen. Pierwszy rząd przed własną publicznością, jest wyjątkowy, nie można chcieć więcej. Yamaha może stanąć na podium, bo ma potencjał. W ubiegłym roku, Rossi i Lorenzo byli bardzo szybcy, dzięki czemu możemy mieć dobry wyścig. Nie znam dobrze Nicky'ego, ale i tak jest to dla mnie główna motywacja, żeby skoncentrować się jak najmocniej na jutrzejszym wyścigu."

Jorge Lorenzo:

"   Myślę, że dzisiaj mieliśmy pecha z różnych powodów. W mokrych warunkach możemy być konkurencyjni, ale na przesychającym torze nie czujemy się komfortowo. Dodatkowo, po naprawie motocykla nie byliśmy w stanie jechać tak szybko, jak mogliśmy sobie tego życzyć. W Q1 było wielu świetnych zawodników i mimo dobrego czasu nie byłem w stanie awansować do Q2. Nie jest aż tak źle, ale potrzebujemy radykalnych zmian w rozgrzewce, potrzebuję więcej czasu, ten tor jest znacznie bardziej skomplikowany niż Jerez. Zacznę z tyłu i muszę szybko nadrabiać pozycję, jednocześnie uważając, żeby nie zrobić nic szalonego."

Marc Marquez:

"   To był trudny dzień. Wszystko komplikowały warunki pogodowe. Jutro będą bardziej stabilne warunki i postaramy się poszukać kompromisów. Podium w Le Mans na pewno byłoby świetnym wynikiem. Postaram się o to, żeby być agresywnym i pokonać jak najwięcej zawodników. Mam zaufanie do opon, więc zobaczymy, co nam to da."

Andrea Dovizioso:

"    Po tym wszystkim, co działo się w ten weekend, drugi rząd to dobry wynik. W Q1 w ostatniej chwili zrobiłem dobry czas, tak dobry, że nie byłem w stanie pojechać tak dobrze w Q2. Jechałem bardzo agresywnie, przez co popełniałem wiele błędów, potem starałem się jechać bardziej płynnie, ale to nie działało."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz