środa, 31 maja 2017

MotoGP: Movistar Yamaha przed Grand Prix Włoch

Valentino Rossi:

"   Niestety wywróciłem się podczas treningów na motocrossie i ból klatki piersiowej i brzucha nadal jest silny. Na szczęście z dnia na dzień jest coraz lepiej, a to pozwala mi myśleć o nieco bardziej pozytywnym końcu tygodnia na Mugello. Moja chęć udziału w GP Włoch jest bardzo duża, dlatego ciężko pracuję nad powrotem do pełnej sprawności. To nie będzie łatwe, bo na zabiegi mam tylko kilka dni, w czwartek będę musiał przejść badania lekarskie, żeby otrzymać zgodę na start, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w piątek sprawdzę, czy nie mam problemów z jazdą na Yamasze M1. Z pewnością dołożę wszelkich starań, aby w sobotę być na torze."

Maverick Vinales:

"   Po wyścigu w Le Mans mogę tylko powiedzieć, że jesteśmy szczęśliwi i zadowoleni, zespół pracował na niezwykle wysokim poziomie. Mamy naprawdę dobry motocykl na Mugello, tor który ma wielką przyczepność i powinniśmy to wykorzystać. Przy takiej konkurencji w mistrzostwach każdy wyścig jest bardzo ważny i podstawowym celem jest zwycięstwo w Mugello. Na pewno będę walczyć, jak zawsze na maksimum."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz