czwartek, 25 maja 2017

WSBK: Zespół Althea BMW przed rundą na torze Donington Park

Jordi Torres:

"   Tor Donington naprawdę mi się podoba. Będziemy kontynuować naszą pracę i mamy nadzieję na dobrą robotę, choć w Wielkiej Brytanii nigdy nie jest o to łatwo, ponieważ wielu brytyjskich zawodników jest bardzo mocnych na swoim torze. Czuję się w 100% przygotowany po mojej chorobie w Imoli, więc mam nadzieję, że od piątku będziemy mogli pracować na tyle skutecznie, żeby przygotować się do wyścigu na sobotę i niedzielę."

Raffaele De Rosa:

"   Po trudnej rundzie w Imoli, zmierzamy do Donington, wspaniałego toru i jednego z moich ulubionych, gdzie byłem w stanie wygrać wyścig klasy Superstock 1000 w ostatnim sezonie. Mam nadzieję, że znajdę właściwe odczucia, dzięki czemu będę w stanie poprawić ostatnie wyniki. Nadal będziemy pracować krok po kroku i zobaczymy, czy możemy osiągnąć dobry wynik."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz