czwartek, 25 maja 2017

WSBK: Kawasaki przed rundą na torze Donington Park

Jonathan Rea:

"   Jestem bardzo podekscytowany, że pojawimy się w Donington po wspaniałym początku sezonu. Tor jest bardzo zabawny, ale wcale nie jest taki prosty, trzeba znaleźć właściwą równowagę pomiędzy stabilnością a zwinnością w szybkich i płynnych częściach toru. W Imoli byliśmy w stanie lepiej zrozumieć motocykl i czekam na pracę nad kolejnymi rozwiązaniami. W przeszłości miałem wielkie wsparcie kibiców na Donington Park i myślę, że tym razem również zobaczymy wielu kibiców z Irlandii Północnej. Tak dawno tu nie wygrałem, że to najwyższy czas, żeby powrócić na najwyższy stopień podium."

Tom Sykes:

"   W ostatnich czterech latach wygrywałem na tym torze i zawsze byłem w stanie znaleźć tutaj odpowiednie zaufanie. Rundy w Assen i Imoli pokazały, że jesteśmy mocni, dlatego jestem przekonany, że w tym roku w Donington będziemy równie konkurencyjni. Donington jest jednym z miejsc, w których wielokrotnie odnosiłem sukcesy. Teraz czuję się o wiele lepiej fizycznie, więc chcę zrobić coś pięknego."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz