czwartek, 27 października 2016

Moto3: Ayumu Sasaki w zespole SIC Racing Team na sezon 2017

   SIC Racing Team ogłosił swój przyszłoroczny skład w klasie Moto3. Obok Malezyjczyka, Adama Norrodina, w przyszłym sezonie, w zespole tym, obejrzymy zwycięzcę tegorocznego pucharu Red Bulla, Ayumu Sasakiego, którego obejrzymy również w ten weekend, w roli zastępcy Enei Bastianiniego. Japończyk, oprócz zwycięstwa w pucharze Red Bulla, ma na swoim koncie starty w juniorskich mistrzostwach świata w dwóch ostatnich sezonach, a także zwycięstwo w zeszłorocznym pucharze Shell Advance Asia Talent Cup. 

Ayumu Sasaki:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że będę jeździć dla zespołu SIC Racing Team w sezonie 2017. To wielka szansa dla mnie, żeby zrobić wielki krok w klasie Moto3 i już nie mogę się doczekać pracy z moim nowym zespołem. Jazda w klasie Moto3, jest jednym z moich marzeń. Jest to najwyższy poziom, będzie bardzo ciężko, ale dam z siebie wszystko. To będzie mój debiutancki sezon, ale czuję się pewny siebie i gotowy do walki. Chciałbym podziękować Hondzie, a także władzom toru Sepang za wsparcie i mam nadzieję, że odwdzięczę się dobrymi wynikami."

Johan Stigefelt, menedżer zespołu:

"   Jestem bardzo szczęśliwy i podekscytowany, że doszliśmy do porozumienia z Ayumu na sezon 2017. On jest bardzo młodym i utalentowanym zawodnikiem. Wszyscy widzieliśmy jego wspaniałe wyniki w pucharze Red Bulla, a także w juniorskich mistrzostwach świata. Naszym zadaniem, będzie dostosować go do pracy naszego zespołu w Moto3. Będziemy go w tym wspierać, aby mógł dokonać kolejnego kroku w rozwoju swojej kariery, dołożymy wszelkich starań, aby czuł się komfortowo w naszym zespole. Ciężka praca rozpocznie się już w Walencji, gdzie po ostatnim wyścigu tego sezonu, będziemy odbywać testy wraz z Ayumu. Nie możemy się doczekać nowego sezonu. Jestem bardzo zadowolony z tego, że tak utalentowany zawodnik, jak Ayumu dołączy do nas."

Dato Razlan Razali - szef obiektu Sepang International Circuit:

"   Jestem bardzo podekscytowany tym, że mogę powitać Ayumu w naszym zespole, w przyszłym sezonie. Znamy go bardzo dobrze. Mam nadzieję, że zmotywuje Adama do lepszych wyników w przyszłym roku. Ayumu to wyjątkowo utalentowany chłopak, wygrał puchar Red Bulla i był bardzo konkurencyjny w Mistrzostwach Świata Juniorów. Cieszymy się, że możemy współpracować z nim, a także z Adamem, któzy potencjalnie, w przyszłości mogą walczyć o tytuły mistrzowskie." 


Źródło: motogp.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz