środa, 26 października 2016

MotoGP: Christian Pupulin będzie nowym szefem mechaników Scotta Reddinga

   Scott Redding potwierdził, że Christian Pupulin, w przyszłym sezonie będzie jego szefem mechaników. Zastąpi on Giacomo Guidottiego, który w przyszłym roku, przejdzie do zespołu Repsol Honda, aby być szefem mechaników Daniego Pedrosy. 

Scott Redding:

"   Mieć nowego szefa mechaników, to tak jak mieć nowy motocykl. Oni mają inne spojrzenie na wszystko. Pracowałem z Christianem trochę czasu, więc nie będzie tak źle. Myślę, że to, że nie jest całkiem obcy dla mnie, jest dobrą rzeczą. Zwykle dobrze mieć tego samego szefa mechaników, tak samo jak motocykl, przez co najmniej 2-3 lata, bo dzięki temu można się dobrze zrozumieć, popatrzcie choćby na Valentino. Ja i Giacomo pracowaliśmy razem przez rok, ale to nie to samo, gdy współpracowałem w Moto2 z Pete Bensonem, przez 4-5 lat. Był dla mnie jak ojciec. Potrzebuje relacji z kimś, kto będzie w stanie mi pomóc w jeździe na motocyklu Ducati. Pupulin ma doświadczenie z motocyklami Ducati, co jest bardzo ważne, może mi to dać wiele korzyści. Miło jest mieć kogoś nowego, żeby mieć motywację."


Źródło: crash.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz