środa, 19 października 2016

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Yamahy przed GP Australii

Valentino Rossi:

"   Na Motegi nie zdobyliśmy żadnych punktów, ale plusem było to, że byliśmy mocni. Tor Phillip Island, to wspaniały obiekt, miejsce, które naprawdę lubię, postaram się być jeszcze szybszy. Próbowaliśmy już opon Michelin na tym torze. Mam nadzieję, że warunki pogodowe będą dobre, jeżeli nie, to może być niebezpiecznie. Powiedziano mi, że dzisiaj w Australii jest 6 stopni, przy takiej temperaturze, to lepiej pograć na PlayStation." 

Jorge Lorenzo:

"   Szkoda tego, co stało się na torze Motegi, ale przynajmniej byłem w stanie walczyć o zwycięstwo, mimo tego, że wybrałem niewłaściwe opony. Upadek Valentino dał tytuł Marquezowi. Teraz muszę walczyć o wicemistrzostwo, mimo, że jest to mniej ważne, niż tytuł. Na Phillip Island, będzie nieco dziwnie, bo walka o mistrzowski tytuł jest skończona, ale chciałbym mieć dobry wyścig i wygrać. To mój cel na nadchodzące wyścigi."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz