czwartek, 20 października 2016

MotoGP: Wypowiedź Daniego Pedrosy

Dani Pedrosa:

"   Dziękuję wszystkim za wsparcie w tym trudnym tygodniu. Wiele wiadomości do mnie kierowanych, było bardzo optymistyczne, nie mogę się już doczekać powrotu na tor. Operacja powiodła się. Miałem badania lekarskie, zacząłem fizjoterapie, więc wszystko jest na dobrej drodze. Przykro mi, że tak się stało. Tor Motegi jest jednym z moich ulubionych i czułem się konkurencyjny, przed ostatnimi wyścigami tego sezonu. Niestety, nie jestem w stanie się ścigać, zarówno tydzień temu, w Japonii, jak i w Australii, co jest dla mnie wielkim rozczarowaniem. Chcę podziękować również mojemu zespołowi, który mnie wspierał podczas rundy na Motegi. Chciałbym również pogratulować Marquezowi, zdobycia tytułu mistrza świata. Świetna robota!"


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz