środa, 26 października 2016

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Yamahy przed GP Malezji

Valentino Rossi:

"   Jest to jeden z moich ulubionych torów, ale jednocześnie jest jednym z najtrudniejszych wyścigów w kalendarzu, ze względu na pogodę. Jest bardzo gorąco, w związku z czym trzeba uważać co jesz i co pijesz. To będzie pracowity weekend, ale czuję, że jestem w dobrej kondycji. Weekend na torze Phillip Island był skomplikowany, ale udało mi się przejechać dobry wyścig. Chcę to potwierdzić w Malezji i stanąć na podium."

Jorge Lorenzo:

"   Wynik na torze Phillip Island był dla mnie nieoczekiwany. Walka w tych warunkach, była dla mnie szczególnie trudna, temperatura była niska i nie miałem odpowiedniej przyczepności. Sepang jest zupełnie innym torem. Jednak od początku roku, asfalt został tutaj zmieniony, więc zobaczymy jak to będzie wyglądało. Na pewno nie będzie problemów z temperaturą, więc myślę, że mogę walczyć o podium."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz