środa, 26 października 2016

MotoGP: Cal Crutchlow chcę większego wsparcia od Hondy

Cal Crutchlow:

"   Nie mam fabrycznego motocykla, mój zespół wykonuje świetną robotę, ale myślę, że zasługuje na to, aby Honda zwiększyła zaangażowanie w naszym zespole. Kiedy jeździłem na Yamasze, miałem dobre wsparcie od fabryki, a także zaproponowali mi kontrakt, aby tam pozostać. Otrzymujemy dobre wsparcie, ale powinno ono być jeszcze lepsze. To rozczarowujące, kiedy wygrywasz wyścig, a szefa Hondy nawet nie ma na konferencji prasowej, bo wiem, że szefowie z innych fabryk by przyszli. Wiem, że są tam ludzie, którzy chcą mi pomóc, ale wydaje mi się, że są tacy, którzy nie lubią jak wygrywam. Ale to wyścigi, a w nie miesza się biznes. Dla nich to tylko jedna z rzeczy, która jest promocją dla marki. My autentycznie cieszymy się z dobrych wyników. W tej chwili nie wiem, czy z pakietem, który otrzymujemy od Hondy, jesteśmy w stanie walczyć o tytuł mistrzowski. To trudne pytanie, ale myślę, że chciałbym chociaż spróbować. Jeżeli będę miał tak dobre wyniki, jak w tym sezonie, to wszystko jest możliwe. Mam nadzieję, że kiedyś dostanę odpowiedni motocykl, na którym będę w stanie walczyć o tytuł. Problem polega na tym, że wszyscy ludzie, którzy mają do dyspozycji takie motocykle, są bardzo szybcy, ale miło by było dostać przynajmniej jeden z nich."


Źródło: motorcyclenews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz