wtorek, 25 października 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników zespołu Althea BMW przed rundą w Katarze

Jordi Torres:

"   Mam dobre wspomnienia, związane z tym torem. W zeszłym roku odniosłem tutaj swoje pierwsze zwycięstwo w WSBK. Mam nadzieję, że będziemy w stanie zakończyć sezon 2016, dwoma dobrymi wyścigami  i biorąc pod uwagę sytuację w klasyfikacji generalnej, będę starał się poprawić swoją pozycję końcową. Wierzę, że to może być dobry tor dla BMW. Jest tu kilka szybkich zakrętów, co jest moją mocną stroną, więc mam nadzieję, że będziemy konkurencyjni."

Markus Reiterberger:

"   Jestem gotowy na ostatnią rundę mistrzostw świata. Będę pierwszy raz tutaj i myślę, że będzie ekscytująco, bo wyścigi będą rozgrywane wieczorem. Dla mnie, będzie to nowe doświadczenie. Zobaczymy, czy będzie to dla mnie zaletą, czy jednak będzie trudniejsze, niż jazda w środku dnia."

Raffaele De Rosa:

"   Nie mogę się już doczekać jazdy podczas tego weekendu. Mogę podejść do tej rundy ze spokojem, po tym jak moje mistrzostwa zostały zakończone. Chciałbym dobrze wypaść na torze Losail. Znam tor i mam nadzieję, że będę mógł skorzystać z tego, czego nauczyłem się na torze Laguna Seca."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz