środa, 19 października 2016

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Ducati przed GP Australii

Andrea Dovizioso:

"   Na Phillip Island w zeszłym roku, miałem najgorszy weekend podczas całych mistrzostw. Tor jest wspaniały, ale nie odpowiada mojemu stylowi jazdy. Po podium na Motegi, mamy jednak większą pewność siebie. Jesteśmy gotowi na to, żeby przejechać dobry wyścig."

Hector Barbera:

"   Tor Phillip Island odpowiada mojemu stylowi jazdy. Szybkie zakręty, są bardzo korzystne dla naszego silnika, ponieważ wymagają dużej mocy. W Japonii wszystko było dla mnie nowe, teraz lepiej znam zespół, jak i motocykl i wiem, że mamy warunki do tego, żeby przejechać bardzo dobry wyścig. To dla mnie niesamowita okazja, za którą chcę podziękować Ducati i Avintii. W ostatnich dniach, próbowałem przyswoić sobie wszystkie informacje, które zdobyliśmy w trakcie weekendu. W Australii, postaramy się zrobić kolejny krok do przodu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz