środa, 26 października 2016

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Hondy przed GP Malezji

Marc Marquez:

"   W Australii starałem się przejechać świetny wyścig i chociaż nie skończył się dobrze, to widzę w nim pozytywy. Dowiedziałem się czegoś nowego i następnym razem będę bardziej ostrożny w takiej sytuacji. Kiedy czujesz się dobrze i masz przyjemność z jazdy nie jest to łatwe do sprawdzenia, czy masz wystarczająco dużo zaufania, ale trzeba porównać. Tor Sepang bardzo dobrze znam, ale w trakcie zimowych testów było bardzo ciężko. Będę musiał poczekać, żeby zobaczyć, czy będę w stanie, być konkurencyjny w ten weekend. Jestem bardzo ciekaw, czy będę w stanie być szybszy, na nowo położonym asfalcie."

Hiroshi Aoyama:

"   Jestem bardzo wdzięczny, że Honda po raz kolejny dała mi szansę jazdy w wyścigu. W Japonii nie było łatwo, gdy jazdę rozpocząłem dopiero od sobotnich treningów, musiałem szybko dostosować się do motocykla i znaleźć odpowiednie tempo. Mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej i będę się dobrze czuć od samego początku weekendu. Życzę Daniemu, żeby wrócił na tor, jak najszybciej to możliwe."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz