wtorek, 18 października 2016

MotoGP: Nicky Hayden w zespole Repsol Honda na torze Phillip Island!

   Nicky Hayden zastąpi Daniego Pedrosę, podczas wyścigu o GP Australii na torze Phillip Island. Dla Amerykanina jest to powrót do tego zespołu, w którego barwach pojedzie po raz pierwszy od 2008 r. Hayden w barwach zespołu Repsol Honda 10 lat temu zdobył tytuł mistrza świata MotoGP.

Nicky Hayden:

"   Życzę wszystkiego najlepszego Daniemu, mam nadzieję, że szybko powróci do zdrowia. Dla mnie jest to wielka szansa, dziesięć lat po zdobyciu mistrzostwa świata, wracam do dream teamu! Spędze weekend na torze Phillip Island, na fabrycznej Hondzie, to bardzo wzruszający moment dla mnie, bardzo dziękuję Hondzie, za zaufanie, jakim mnie obdarzyła. Dziękuje również mojemu obecnemu zespołowi, a także sponsorom, za zgodę na start. Wszyscy ciężko pracowali na to, aby ten plan się powiódł, więc lecę do Australii na tor Phillip Island, mam nadzieję, że wraz z zespołem wykonamy świetną robotę. Na Phillip Island dwie rzeczy są bardzo ważne, jedną jest pogoda, a drugą są opony, kocham ten tor i już nie mogę się doczekać piątku i startu weekendu."


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz