sobota, 22 października 2016

MotoGP: Wypowiedzi po kwalifikacjach przed GP Australii

Cal Crutchlow:

"   Jestem lekko rozczarowany. Myślę, że miałbym szansę zdobyć pole position, gdybym podjął właściwe decyzje. Po Q1 stwierdziłem, że trzeba założyć slicki, jednak stwierdziłem, że to może być jednak zły wybór i podjąłem złą decyzję. Marc wykonał świetne okrążenie. Pracowaliśmy przez cały weekend, ale doświadczenie które zdobyliśmy w Q1, było dzisiaj bardzo pomocne. Znaleźliśmy się tam, bo dokonałem złego wyboru ogumienia w trzecim treningu. Jutro czeka nas długi wyścig, mam nadzieję, że będziemy w stanie popracować nad ustawieniami motocykla."

Marc Marquez:

"   Ten weekend przez pogodę, jest niezwykle zwariowany. Żeby być szybkim, trzeba wybrać właściwą strategię. To jest trudne, bo gdy nie masz perfekcyjnych ustawień, ciężko przejechać perfekcyjne okrążenie. Prognozy zapowiadały, że w ciągu ostatnich dziesięciu minut kwalifikacji, będzie padać mocny deszcz, więc każdy wyjechał na tor, jak najszybciej się tylko da, żeby być w stanie przejechać szybkie okrążenie. Ale zobaczyłem, że nic się nie dzieje i zjechałem do boksu, po właściwe opony. Straciłem parę minut, ale ryzyko się opłaciło. Jutro możemy mieć wyścig flag-to-flag, bo pogoda jest tutaj nieprzewidywalna. Kiedy byliśmy tutaj na przedsezonowych testach, pogoda była podobna. Jeżeli będzie sucho, to myślę, że będziemy naprawdę szybcy."

Pol Espargaro:

"   Wiedziałem, że muszę jak najszybciej przejechać pomiarowe okrążenie, bo za chwilę mógł spaść deszcz. Byłem na przejściowych oponach i starałem się wykręcić tak dobre okrążenie, jak tylko było to możliwe, jednak nie szło mi za dobrze i po pierwszym okrążeniu uznałem, że trzeba wymienić opony na slicki. Gdyby spadł wtedy deszcz, mogliśmy skończyć kwalifikacje na ostatnim miejscu. Szczęśliwie, deszcz nie spadł, a ja wykonałem świetne okrążenie."

Valentino Rossi:

"   To był bardzo słaby dzień, z powodu warunków jakie mieliśmy. Jestem zawiedziony, bo takie warunki są trudne dla wszystkich, nie czuje się dobrze, ani na suchym, ani na mokrym torze. Wczoraj było nieźle, ale dzisiaj mieliśmy problemy i skończyliśmy kwalifikacje w drugiej połowie stawki. Mam nadzieję, że jutro będą lepsze warunki i będziemy w stanie coś poprawić w motocyklu, jednak jutro nadal może być bardzo zimno, przez co jazda może być niebezpieczna. Start z piętnastej pozycji, będzie problemem, zwycięstwo jest prawie niemożliwe, ale mam nadzieję, że jutro będzie lepiej i będziemy mieć dobry wyścig."

Jorge Lorenzo:

"   Szczęśliwie znaleźliśmy się w drugiej części kwalifikacji, ponieważ część zawodników, założyła niewłaściwe opony. Dzięki temu zakończyłem Q1 na drugim miejscu i przeszliśmy do Q2, ale ciężko mi było pojechać dobrze na slickach w tak trudnych warunkach. Nie mieliśmy szczęścia do pogody, na torze było mokro, do tego było wietrznie i zimno. To wszystko złożyło się na to, że nie mogłem być dzisiaj szybki."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz