środa, 26 października 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników Ducati przed rundą na torze w Katarze

Chaz Davies:

"   Mamy 19 punktów straty do drugiego miejsca, musimy postarać się uzyskać takie same wyniki jak w ostatnich wyścigach, a potem zobaczymy co się stanie. Te wyniki przyszły trochę za późno. W ubiegłym roku byliśmy konkurencyjni w Katarze, zajęliśmy drugie miejsce w drugim wyścigu, a w tym roku mamy do dyspozycji, kilka dodatkowych koni mechanicznych, które pomogą nam na długiej prostej startowej. Wyścigi odbywające się w nocy, zawsze sprawiają dużo frajdy."

Davide Giugliano:

"   Jestem w lepszej kondycji fizycznej, niż w Jerez. Tor w Katarze jest bardziej płynny, więc powinno mi być łatwiej. Kiedy ostatni raz tutaj jeździłem, to w wyścigach miałem problemy z prędkością maksymalną. Celem na ten weekend, będzie pożegnać się z zespołem, dobrymi dwoma wynikami, choć i tak mamy wiele wspomnień, wykonaliśmy mnóstwo świetnej pracy przez wiele lat."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz