czwartek, 27 października 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników Hondy przed rundą w Katarze

Nicky Hayden:

"   Jestem gotowy, aby wrócić do Mistrzostw Świata Superbike, prawda jest taka, że jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być tutaj w Katarze. Lubię wyścigi w nocy, myślę, że to fajna zabawa. W przeszłości ścigałem się tu na początku sezonu, teraz na jego końcu. Jestem bardzo zmotywowany, ostatnio Honda dała mi wielką szansę, jazdy na motocyklu MotoGP, kiedy miałem wolny weekend. Mam nadzieję, że podczas dwóch ostatnich wyścigów tego sezonu, będę miał okazję, odwdzięczyć im się za zaufanie."

Michael van der Mark:

"   Nie mogę uwierzyć, że to już koniec sezonu! Oczywiście, ściganie w nocy jest bardzo wyjątkowe, więc nie mogę się już doczekać, aby ponownie ścigać się na torze Losail. To będzie mój ostatni wyścig z zespołem Hondy, dlatego chcę zakończyć naszą współpracę w jak najlepszy, możliwy sposób. Jesteśmy na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej i naszym celem jest je utrzymać. W 2015 roku mieliśmy dwa dobre wyścigi w Katarze, mam nadzieję, że w tym roku będzie jeszcze lepiej!"


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz