wtorek, 18 października 2016

MotoGP: Karel Abraham oficjalnie potwierdzony w zespole Aspara

   Dzisiaj oficjalnie ogłoszono informację, o przejściu do zespołu Aspara, czeskiego zawodnika, Karela Abrahama. Czech będzie się ścigać w jednym zespole, wraz z Alvaro Bautistą. 
 
Jorge Martinez " Aspar ":
 
"   Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania kontraktu z Karelem na nowy sezon. To dla nas zawodnik, jednak jest jeszcze młody i ma duże doświadczenie w MotoGP na motocyklu Ducati, a także w innych klasach mistrzostw świata. Mam nadzieję, że będę w stanie dać mu konkurencyjną ekipę mechaników i będzie mógł pokazać się jak najlepiej na motocyklu."
 
Karel Abraham:
 
"   Jestem bardzo szczęśliwy, z tego, że powracam do MotoGP. Zacząłem nad tym pracować, kiedy tylko dowiedziałem się, że będzie taka możliwość. Ducati to mój ulubiony motocykl, myślę tu przede wszystkim o moim pierwszym sezonie w MotoGP, który jak dotąd okazał się najlepszy. To zaszczyt być częścią zespołu, który jest bardzo znany w padoku, jest bardzo profesjonalny, wierzę, że wraz z Ducati możemy mieć bardzo dobre połączenie, optymistycznie patrzę w przyszłość." 


Źródło: motogp.com
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz