sobota, 29 października 2016

WSBK: Wypowiedzi po piątkowych treningach na torze Losail

Chaz Davies:

"   Wydaje mi się, że od samego początku jesteśmy konkurencyjni, tak samo jak w Jerez, gdzie mieliśmy bardzo dobrą rundę. Byliśmy na tyle szybcy, że jestem przekonany, że mogę walczyć o zwycięstwo w pierwszym wyścigu. Stan toru poprawiał się z każdą chwilą, nie byłem w stanie przejechać idealnego okrążenia, ale mimo to byłem najlepszy. Nasz pakiet działa dobrze, mamy dobre tempo, postaramy się jeszcze zejść z czasami o kilka dziesiątych sekundy, jutro zastanowię się nad tym, jakich opon użyć w wyścigu."

Johnatan Rea:

"   Było dobrze, ale musimy poprawić jeszcze kilka rzeczy, żeby zbliżyć się do Daviesa. Jesteśmy blisko niego, ale nasze tempo wyścigowe znacząco odbiega od niego."

Tom Sykes:

"   Jestem pewien, że jutro może być lepiej. Dzisiaj miałem pewne problemy, kiedy chciałem zrobić najlepsze okrążenie. Prawie doszło do upadku w drugim sektorze, gdy mój tylny hamulec nie działał optymalnie, wyjechałem w żwir i niestety zniszczyłem opony, na których mogłem przejechać dobre okrążenie."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz