Mistrzostwa Świata Superbike:
Z powodu problemów związanych z przewożeniem dużych baterii, ich pojemność zostanie ograniczona w regulaminie. Zespoły będą również zobowiązane do posiadania generatorów umożliwiających naładowanie baterii. Dodatkowo przepisy, będą bardziej zbliżać klasę Superbike do klasy Superstock.
Mistrzostwa Świata Supersport:
Zostanie wprowadzony limit kosztów na zawieszenia, widelce i amortyzatory, podobnie jak ma to miejsce w klasach Superstock i Superbike. To zagwarantuje, że każdy zespół będzie miał możliwość używania takich samych części, w tych samych cenach.
Mistrzostwa Europy Superstock 1000:
W sezonach 2017-2018 zostaną zmniejszone limity ilości mechaników, którzy pracują nad elektroniką, w celu wyrównania poziomów pomiędzy zespołami. Do 2019 r., elektronika w motocyklu Superstock będzie musiała być zbliżona do motocykla drogowego, ale ustawienia będą mogły być modyfikowane przez zespoły w celu lepszego dostosowania do wyścigów.
Źródło: worldsbk.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz